mandag den 29. august 2011

Lidt forberedelse

Aftenen er blevet brugt på at bage (kæmpe) kransekagekonfekt til barnedåben. De skal nemlig fryses efter bagningen, for at blive helt perfekte, siger de kloge. Det er altså også praktisk. Kagerne er ikke blevet helt så flotte som man kunne have ønsket sig, men de smager nu godt. Desværre skal de stå side om side med den portion min garvede mor har bagt, så vi er nogle der allerede frygter den fæle sammenligning. Måske chokolade på bunden ændrer alt;)





/Tine

5 kommentarer:

  1. Jamen så fint! Jeg glæder mig!x

    SvarSlet
  2. Så flittig du er;)
    Jeg er sikker på, at alle gæsterne vil sætte pris på det hjemmelavede look;)

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu de ser ret så lækre ud. Jeg kunne mere end sagtens guffe nogle stykker...:-)

    SvarSlet
  4. Har lige taget et par stykker op af fryseren, som vi skal have prøvesmagt med choko på i aften;) SYnes nemlig ikke de tegnede alt for godt efter den frysning:s

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)