søndag den 29. august 2010

Jeg har haft besøg af mor og far:)

Og i den anledning var jeg idag tidligt i Føtex okay, kl 10 da de åbnede, men jeg fik da en æske chokolade, fordi jeg var en af de 150 første i butikken:) Mums! Nå, men jeg skulle altså tidligt afsted, fordi jeg havde så meget lyst til æblekage, som jeg havde set i Til middag hos igår, og først skal der jo koges æblegrød, som så skal nå at blive kold inden man kan lave den. Men jeg nåede det, og der blev endda tid til at bage scones også inden de dukkede op De er virkelig hurtige at lave! Wow! Så da mine forældre langt om længe nåede frem, blev der hygget med friskbagte scones, æblekage og te. Dejligt:)

Bagefter var vi en tur rundt i festbyen og høre lidt musik og hente et par lækre pizzaer fra Restaurant Italia, som altså laver de bedste pizzaer i Århus. Meeen, det skal lige siges, at de altså er bedst hvis man spiser dem derhenne, for de kan ikke så godt li' at blive lukket inde i den pizzaæske!

Min mor havde æbler med til mig fra haven, så jeg kunne lave æblekage til madklubben på onsdag, men jeg har vist været ret heldig med det her første jeg fangede, for resten var mere eller mindre ormebefængte... Tak mor:s Jeg tror liiige jeg smutter på æblerov i netto imorgen også, hvis det er okay med dig;)

1 kommentar:

  1. Hvad skulle man dog gøre uden far og mor... :) Hyggelig indlæg!

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)