lørdag den 12. marts 2011

Jeg har taget mig sammen

Og, midt imellem alle de 100 gravide-ting jeg styrter rundt til i denne sidste fase, fået bestemt mig for hvilket stof jeg skal have på min babys sengerand. Den bliver super spraglet og kommer ikke til at passe til noget som helst af hendes sengetøj, præcis som dem man kan købe, men sådan skal det åbenbart være.

Nu mangler jeg bare at bestille stoffet hos Malika og Rosa, hvorfra billederne også er lånt, samt klare den "lille" opgave det bliver at sy den. Damerne i farens familie er ellers ret ferme til at sy, men jeg har svært ved at forestille mig, hvordan jeg skal få forklaret dem opgaven. Måske de vil hjælpe mig med gardinerne i stedet...

2 kommentarer:

  1. Den bliver så fin! Har rigtig, rigtig tit haft kig på de der lilla fugle hos Malika og Rosa også. Super flot kombineret med det gule.

    SvarSlet
  2. Jeg håber det:) Kunne heller ikke stå for de fugle nemlig, og de gule prikker har hele tiden været et hit:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)