søndag den 7. februar 2010

Fødselsdagsfusk

Jeg er kommet i tvivl om min rigtige fødselsdag i virkeligheden er den 7. februar og ikke den 17.

Idag vågnede jeg nemlig og stod, måske for første gang i mit liv, af egen fri vilje op inden 8. Altså jeg har prøvet at stå op inden 8 før, men idag var der ikke sat vækkeur, jeg skulle ikke på arbejde og det er søndag.

Nu har jeg bagt Krudtuglens Mors lækre cookies, gjort rent og vasket tøj, og sidder og funderer over hvad jeg skal få resten af dagen til at gå med (ud over at guffe cookies og drikke te;)).

Kan ikke finde anden forklaring på denne galskab end at idag må være min rigtige fødselsdag, og jeg derfor idag er 25 og dermed voksen. (For voksne står jo, som alle ved, tidligt op og ordner huslige ting)

Tillykke til mig selv og god søndag til jer!

3 kommentarer:

  1. Jamen tillykke, og god søndag så da ;)

    SvarSlet
  2. Ahr, skal vi ikke holde fast i d. 17. Så vi kan få lov til at fejre den sammen med dig? Eller er du ude på at snyde ude om kanelsneglene ;)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)