mandag den 6. september 2010

Nu det nok!

Æijjj, jeg er så træt af at være syg! Har ligget i sengen med en dum super-forkølelse siden i lørdags og nu må det altså simpelthen være nok! Så, i anledning af at jeg idag har været en smule oppe og omkring, har jeg i aften kastet mig ud i rundt vurderet 7 liter hjemmelavet og -opskriftet tomatsuppe, som simpelthen må og skal svede den sygdom langt langt væk. Håber virkelig den er god, for når jeg tænker efter er der hverken plads til rester i køleskab eller fryser... Hmm

2 kommentarer:

  1. Jeg ligger også i sengen. Dog kun på første dag, men jeg kan mærke, at det desværre ikke bliver den sidste. God bedring til dig.

    SvarSlet
  2. Ihh, det er altså ret uinspirerende efter et par dage, synes jeg. God bedring til dig også:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)