lørdag den 20. november 2010

Hvor er det forresten vildt

Som den unge dame møfler rundt inde i den kæmpe runde mave. Hun har gjort det i et par uger nu, men de sidste par dage har det været rigtig meget og hele tiden synes jeg. Lidt hyggeligt er det, men også ret så mærkeligt.

I onsdags var vi allerede halvvejs i projekt baby. Gisp det går hurtigt! På mandag skal vi til misdannelsesscanning og ih hvor jeg glæder mig til at se hende igen og til at se om hun stadig har det godt og en lille smule til at se om hun stadig er en pige;)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt med den fine mave! Det er virkelig specielt når man mærker babyen sparke for første gang. Senere bliver det mere ala "Hey, flyt lige den fod...." ;o)

    Jeg er halvvejs i dag, og det er meget sjovt at sammenligne lidt. Min mave er dog mere moderat endnu, og virker faktisk også mindre end sidste gang.

    SvarSlet
  2. Hehe ja, det kunne jeg sagtens forestille mig Maiken:) Og ja, det er ret sjovt at kunne sammenligne lidt. Vi ligger da også virkelig tæt på hinanden så! Min termin var faktisk også 9. april til at starte med:)

    Og tak Christina og Anne. Sjovt der ikke er nogen af forældrene på arbejdet der har opdaget noget, ik?

    SvarSlet
  3. Aiiii, hvor fin :-) Vi bliver så yndige sammen når jeg kommer ned til dig med min mave :-)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)