lørdag den 25. december 2010

Crazy banana!

Det forlyder, at et vis monkey-bread for en rum tid siden har floreret rundt i bloglands ovne. Det er dog gået min næse forbi, så da jeg den anden dag faldt over opskriften, måtte den bare prøves af. Jeg ved ikke helt om det er meningen, men jeg tror det ikke. Mit abebrød gik i hvert fald bananas og små boller poppede ud af springformen, som på en anden vulkan, og fyldte ovnen med lækre minikanelboller i løs vægt. Festligt;)

Skal man mon vende springformen på hovedet i ovnen for det bliver til et brød? Hmm

7 kommentarer:

  1. Iiiih... det ser spændende ud og anderledes, haha! Glædelig (bag-) jul til dig :)
    Peace, T

    SvarSlet
  2. Øhh specielt :) jeg kan virkelig godt lide din beskrivelse, det lyder helt magisk. Jeg tror altså ikke du skal vende formen på hovedet! men jeg har ikke lige prøvet abebrødet. Håber de smagte dejligt

    SvarSlet
  3. Monkeybread... Det var også lige gået min næse forbi. Men hvor ser det bare sjovt ud. Det ligner næsten en eksplosion. Måske de smagte meget godt alligevel....

    SvarSlet
  4. Et sjeldent eksemplar hvertfall, og du skulle fått premie ;o) Morsomt!!
    Fortsatt god jul til deg

    SvarSlet
  5. Haha, det ser da helt afsindigt ud!
    Rigtig glædelig jul, vi blogges forhåbentlig ved i de nye år :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  6. ha ha! Det er en af de sjovere bageulykker ;-)

    SvarSlet
  7. Ser sjovt ud, er der en opskrift.?

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)