fredag den 3. december 2010

Flyttevirvar

Den her weekend står i flytningens tegn, og hold da op, hvor er det bare ikke noget for mig. Heldigvis kunne jeg holde fri fra arbejde idag, for jeg havde lige undervurderet min samling af sager en smule.

Jeg har været i gang hele dagen, og det roder mere og mere for hver time der går, så åh, hvor jeg bare ikke gider, men flyttebilen skal hentes imorgen klokken ni, så jeg skal bare være færdig i aften. Til gengæld er jeg jo så heldig at jeg ikke må være med til at bære mine tunge kasser imorgen;)

3 kommentarer:

  1. Det er helt klart en fordel at være gravid, når man skal flytte. Det er den bedste undskyldning for ikke at slæbe og endnu bedre - ikke at male!
    2 x bonus!
    Held og lykke med flytningen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Åhh, man har ALTID meget mere end man troede. Men perfekt med den undskyldning ;) Så kan du bare nusse rundt og sådan.
    Forresten har jeg de opskrifter scannede hvis du er interesseret. En cardigan med mønster og en retstrikket sweater.

    God weekend :)
    Anne

    SvarSlet
  3. Der er vel altid en reol, som skal tørres af, hvis man er for gravid til at bære ;)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)