torsdag den 20. oktober 2011

Lidt krea og fart over feltet

Vi har været på farten idag. En HEL dag op og ned ad Århus's gader og stræder og på restaurant sammen med mors veninde og fars kammerat. Ih hvor var det bare hyggeligt, altså! Og Anna klarede bare dagen SÅ flot. Fik spist lidt tøjmærker, taget et par lure og bare hygget i sin pose i barnevognen.

Jeg fik købt lidt nyt til Annas garderobe, stof og kantebånd til hagesmække samt knapper (ret svært!) til mit seneste strikkeprojekt, som må på et ordentligt billede når min husmodel står op. Opskriften er Kathrines.




/Tine

11 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig dag og super fin strikketrøje, hvem der bare kunne strikke;-)
    Glæder mig til at se den på husmodellen!

    SvarSlet
  2. Fin fin strikketrøje og dejligt når baby arter sig til shoppe- og cafetur. :)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin striktrøje, og det lyder da som en skøn dag! :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  4. Tak for det:) Ja, det er var så skønt hun var med på den!

    SvarSlet
  5. Åhh den striktrøje vil jeg også bare så forfærdeligt gerne igang med. Tror bare jeg må kaste mig ud i den. Tror du måske man kan det sevom man jo ikke er så rutineret en strikker??

    Ih vil også fare op og ned af Århus' gader!!

    Kh

    SvarSlet
  6. Tak:) ja, det tror jeg helt sikkert du kan! Prøv at søg på sømandsbobler på Google, så kan du se hvor nemt det faktisk er. Jeg mener det var familiejournalen der havde en guide, jeg syntes var god.

    SvarSlet
  7. Og du kan bare komme og fare med os:)

    SvarSlet
  8. Der var vist også et link på opskriften til hvordan man laver de bobler. Ej, må da prøve med mit karryfarvede garn.
    Det gør jeg gerne.. Må lige give lyd når jeg engang er i Århus med tid og uden mand ;) Kunne da være hyggeligt!!

    KH

    SvarSlet
  9. Ja, gør endelig det! Det kunne være rigtig hyggeligt:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)