tirsdag den 18. oktober 2011

Tirsdag = mødregruppe eller verdens bedste brød

Tirsdag formiddag er dedikeret til mødregruppe, som idag dog var reduceret til et mødrepar. Det var min tur til at medbringe brød, så jeg kastede mig ud i verdens bedste grydebrød. Med STOR succes! Min medmor og jeg fik fortærrret halvdelen af brødet henover formiddagen/middagen (Men Anna hjalp altså også til med endeskorpen!), så nu er der slået en ny dej op, så Thomas kan få lov at prøve en bid af herlighederne imorgen.



Opskriften er fra kvalimad.dk. Jeg skal prøve at linke hvis jeg engang får tændt computeren, for det funker bare ikke rigtig på telefonen det linkeri. Æv!

Og husk så lige at nyde jeres efterårsferie derude! For os betyder den nemlig at vi hverken kan komme til babysvømning eller babysalmesang. Dobbelt æv!


/Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)