tirsdag den 23. marts 2010

B and the J


Jeg elsker Ben&Jerry's! Elsker elsker elsker det! Kan ikke tåle det og har ikke råd til det, men det er alle pengene værd og jeg elsker det. Det er efterhånden nået til et punkt, hvor jeg ikke engang skal have en undskyldning for at fråde det. (Nogle gange sidder jeg også og kigger på varianter på nettet, men det kan absolut ikke anbefales. Det gør det ikke bedre!)
Jeg elsker de "små" "tag mig med i seng" bøtter, som er fyldt helt op til kanten med mumsi-lækker is. Jeg elsker det fine grafiske udtryk og jeg elsker at chokoladestykkerne er formede så de passer til smagen, som jeg også elsker...
Favoritterne er:
  • Fish Food (chokoladeis med karamel-swirl, skumfidus-swirl og fiskeformede chokoladestykker)

  • Baked Alaska (vaniljeis med skumfidus-swirl og isbjørneformede hvide chokoladestykker)

  • Chunky Monkey (bananis med valnødder og bananformede chokoladestykker)

Til sidst vil jeg tilføje at jeg har hørt der snart kommer en Ben&Jerry's isbar til Århus. Jeg ved ikke helt om jeg skal købe en lejlighed i nærheden eller bare rykke på gaden med det samme. GLÆDER mig i hvert fald SINDSSYGT!

(Nå ja, og så har det har indlæg kostet mig endnu en bøtte af herlighederne... Okay to... Men den ene ligger altså i fryseren (lidt) endnu)

10 kommentarer:

  1. Ærgeligt at der er så langt til Århus. Ellers måtte du nok også hellere have ventet med at skrive indlægget til EFTER du havde spist begge bøtter ;)

    SvarSlet
  2. Måske vi kan fejre at moster få dobbelt løn og penge tilbage i skat med en bøtte i løbet af påsken;)

    SvarSlet
  3. Ja, måske ;) Det er da i hvert fald værd at fejre :)

    SvarSlet
  4. Ha ha, hvor godt et indlæg!! Er selv total vild med B&J og især Fish Food, som også er din favorit. Hmmm nu får jeg lyst til at køre ned og købe et bæger og få til formiddagskaffen ;o))
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Man kan sagtens få et bæger til formiddagskaffen efter min mening:) Og ja, Fish Food er så fantastisk!

    SvarSlet
  6. Åh, tænk sig, hvis der kommer en såsan isbutik i Århus! Syntes allerede det er slemt med paradis og lignende - men BJ bliver da helt vildt!

    SvarSlet
  7. Jeg har fundet beviser på det på denne blog:

    http://infashionwetrustblog.blogspot.com/2010/03/ben-jerrys-i-arhus.html

    Så jo, jeg tror den skulle være god nok:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)