torsdag den 25. marts 2010

Hacket?

Jeg tror min hotmail er blevet hacket?!? Den bliver ved med at sige koden er forkert, og da jeg ville bestille en ny kode via det hemmelige spørgsmål bestod dette af kinesiske tegn! What to do? Kan da ikke leve uden den mail!!!

UPDATE
Har idag fået min elskede mail tilbage:) Jeg fandt et skema, som jeg udfyldte med så mange oplysninger om min msn som muligt, så de kunne være sikre på at kontoen var min, og vupti, idag overgik den igen til mig. Nu med meget avanceret kodeord!

4 kommentarer:

  1. oh no.. Det er da (næsten) det værste der kan ske..
    Der må være et call-center af en art. Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  2. åhhh, lykke til! Jeg håber du får den op at køre igen. Og lov mig så at skifte til gmail asap, jeg har slet ikke ord nok for hvor god den er i forholdt til hotmail...

    SvarSlet
  3. Det er faktisk virkelig skrækkeligt. Næsten værre end at miste sin telefon. Jeg har alle mine kontakter på den konto, og en del vigtige mails, som jeg selvfølgelig ikke har kopier af:s

    God pointe med callcentret Christina og tak for tippet om gmail Sine:)

    SvarSlet
  4. Ej hvor VILDT!!! Tænk at det kan lade sig gøre...godt du fik den tilbage ;O)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)