søndag den 28. marts 2010

Oranz kjole

Som tiden er gået har jeg indset, at den kjole jeg havde planer om at sy og hækle til Carla nok aldrig bliver til noget. Stoffet er simpelthen alt for tyndt til jeg kan sy det pænt.

Heldigvis kom jeg i fredags forbi en super dejlig butik, som havde en kjole i Carlas aller-yndlingsfarve og som moster var helt vild med. Nemlig den her skønne sag fra MarMar Copenhagen.
Jeg fik også købt garn i lilla og i koral, så jeg kan hækle et par sommerveste til den skønne pige. Jeg er dog ved at være lidt træt af mønstret fra familiejournalen, men jeg synes ikke jeg kan finde andre, så hvis nogen skulle have noget liggende, så sig endelig til.

8 kommentarer:

  1. Fin kjole, og en heldig Carla.. :-)

    Hilsner og god aften fra Barbara

    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn den kjole, heldige heldige Carla.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med mønster til veste :)

    SvarSlet
  3. Terese fra Sort Lakrids har en eller to rigtig fine veste. Det kunne måske være noget for dig og Carla.

    SvarSlet
  4. Ja, det er ikke dårligt at være enebarn, -niece og -barnebarn:)

    Jeg må vist forbi hende Terese, for nu er jeg gået igang med den gamle vest for 3. gang, og det er altså ved at være en smule trivielt.

    SvarSlet
  5. Ang. opskrifter til nye veste, så kan du da tage et kig på denne side http://www.garnstudio.com/lang/dk/category_oversikt.php?kat=Crochet
    Opskrifterne er gratis.

    SvarSlet
  6. Hej Anja,
    Jeg kender godt siden, men det jeg søger er desværre ikke at finde på siden. Det kan være jeg kaster mig ud i et freestyle-projekt i stedet;)

    SvarSlet
  7. Det er godt nok en heldig niece (eller er det en heldig moster?):-)

    SvarSlet
  8. Hej Cristina,
    Det står vist nogenlunde lige på vores "heldigheds-barometer":)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)