mandag den 12. april 2010

En dag i solen

Efter at have ligget i min seng det meste af weekenden var det med stor iver jeg hev cyklen frem og masede mig op ad den uendeligt lange bakke til arbejde imorges. Den var lige liiidt hårdere end jeg huskede den (og der var mindre krise undervejs med stor frygt for snarlig besvimelse), men jeg nåede frem og hvor var det dog skønt. Bagefter...

Idag har vi hygget os på legeren det meste af dagen og det kan mærkes i kinderne her til aften, men hvor er det bare SÅ skønt at vi går flere og flere af disse udedage i møde. Vær velkommen forår!

2 kommentarer:

  1. Godt du er frisk igen:) Det bedste ved institutioner er bare ude-dagene

    SvarSlet
  2. Hej Heidi,
    Jeg kunne ikke være mere enig. Børnene fungerer bare meget bedre når de bliver sluppet ud og der bliver mere tid til alt det sjove og hyggelige.

    Tillykke med din nye elge-klud forresten. Jeg måtte jo selv kaste mig ud i strikkeriet i stedet. Har dog svært ved at tro den bliver lige så fin som den du vandt...

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)