lørdag den 10. april 2010

Lækre langtids cookies

Igår faldt jeg over en opskrift på chokoladecookies med pacannødder, chokoladestykker og skumfiduspynt, som jeg mente var lige det, der skulle til for at kurere min forkølelse. Så jeg trodsede sygdom og listede mig ned i Salling, hvor jeg brugte en net sum penge på fyld til de herlige sager. Da jeg kom hjem kom jeg imidlertid i tanke om, at jeg ikke havde nogen dåse til at opbevare de dyrebare kager i og var samtidig så bombet at projektet måtte udskydes.

Idag forsøgte jeg så, igen, at gå en lille tur ned i byen for at finde en dåse. Jeg var både i Tiger og søstrene og alle former for isenkræmmere før jeg til sidst fandt en fin "muselmalet" én i en genbrugsbutik, som jeg købte, selvom den i virkeligheden var alt for dyr. Fuldstændig bombet kom jeg så i tanke om, at jeg også måtte i Netto, inden jeg igen kunne komme hjem under min dyne, og her fandt jeg: Tratradadaaa 3 gange nærmest selvsamme dåse til en halvtreller. Æv... Nå, men heldigvis bruger jeg absolut ingen penge på mad når jeg er syg, så det går nok lige op;)

Hjemme igen er jeg atter verdens mest bombede og nu også med feber, så projektet er endnu engang blevet udskudt. Men en skønne dag får jeg forhåbentlig mulighed for at bage de smækre cookies og så er der masser af dåser at putte dem i, men sansynligvis ikke længere masser af lækkert fyld;)


De fine Mississippi Mud Cookies, som måske snart for en kort periode kommer til at ligge i den nye "muselmalede" dåse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)