mandag den 26. april 2010

Strikkeklub og vanvidshækling

Imorgen skal jeg holde strikkeklub. Indtil videre består klubben af min kusine og mig selv, så faktisk er det mere en strikkeduo. Ingen af os er ferme strikkere, men jeg kan da hækle en smule, og det er denne "kunst" jeg skal forsøge at lære fra mig. Ellers kan vi begge to godt lide kager hvilket utroligt venlig ekspedient hos Baresso for nylig også har påpeget at vi ligner nogle der kan... Hmm!, og Krudtuglens Mors cookies Jeg behøver vist efterhånden ikke længere at linke;) er i ovnen, så selv om der måske ikke bliver produceret det vilde, så skal vi hvis jeg ikke tager meget fejl i hvert fald nok få en skøn aften:)

Med hensyn til hæklingen, så har jeg et ukendt antal projekter, som ligger og flyder og er virkeligt onde ved mig. Jeg er træt af den ene gode hækleopskrift jeg har og det er som om der bare ikke findes andre?!? Jeg har derfor kastet mig ud i nogle opskrifter efter egen fantasi, men det er som om min hæklekunnen måske ikke heeeelt er der til endnu... Så der bliver hæklet, trævlet op og hæklet i vildskab, smidt til side, begyndt på nyt, smidt til side og intet bliver til noget. ÆV! Mit seneste pågyndte projekt ligger lige nu ved min side og skumler farmor-agtigt til mig, og jeg har en mistanke om at den ånd bliver hængende. Totalt demotiverende sammen med den faktor at den vist bliver størrelse 5 år, og kender jeg nogle fem-årige? Svaret er nej!

5 kommentarer:

  1. Forfærdeligt ikke at have ordentlige opskrifter!. Jeg har måske nogle mønstre du kunne teste, hvis du har lyst? Nogen ønsker til hvad det skulle være? Har babytøj og småprojekter primært til kvinder.

    :-) Sidsel

    SvarSlet
  2. Ihh Sidsel du er altid så dejligt hjælpsom :-)Tak for det! Det er egentlig ikke noget bestemt jeg søger opskrifter på. Bare det er noget der kan bruges af enten baby (kan man tillade sig stadig at kalde en 2 årig det?) eller kvinder i år 2010;) Så ja, jeg vil meget gerne teste mønstre:)

    SvarSlet
  3. Ok, hvor finder jeg din mailadresse? Kan sende dig fotos af mulighederne...

    SvarSlet
  4. MIn er sidsels snabela gmail dot com

    :-)

    SvarSlet
  5. Hej Sidsel
    Så har jeg sendt dig en mail:-) God bededagsferie!

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)