fredag den 9. april 2010

Log-outet og genbestilling

Efter personalemøde igår aftes prikkede min leder mig på skulderen og sagde, at hun altså syntes jeg skulle blive hjemme idag, fordi jeg ikke så ud til at have det så godt. De var allerede ved at planlægge at ringe efter en vikar, men på trods af at snotten stod ud af næse, øjne, ører og mund på mig og jeg cirka kunne stå op i 2 minutter inden jeg fik åndenød, insisterede jeg på at jeg ville ringe idag og melde mig syg, hvis jeg stadig havde det dårligt, for jeg kunne jo godt få det bedre natten over... Så klokken 7 imorges ringede jeg og meldte mig syg.

Det meste af dagen har jeg derfor ligget under min dyne, så jeg har haft masser af tid til (på ny) at bestille den cykelhjelm jeg fik af min søster i fødselsdagsgave i februar. Den sandfarvede har jeg desværre måttet opgive at opdrive, da den lader til at være opkøbt over hele verden. Så nu er den altså bestilt hjem i sort i stedet, og jeg glæder mig til at få den hjem og blive snotfri, så jeg kan komme til at cykle på arbejde:)

2 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Du kan vel altid hækle en sandfarvet hue til hjelmen ;o)
    Synes den er fed i sort, så den skal du nok blive glad for.
    God bedring!!
    KH Mette
    PS de der cookies er jeg da vist også lige nødt til at prøve en dag ;)

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    Ja, jeg synes også den sorte er fed (den sandfarvede var bare endnu federe...) Men altså, tror nok jeg lader sort være sort og holder mig fra hæklet betræk, selvom ideen er fab;)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)