søndag den 20. juni 2010

"Jon Dahl er en luder!"

Efter en lørdag med kongeligt svensk bryllup, tordenvejr og kedsomhed, ville min søde kusine heldigvis gerne med en tur på café igår aftes.

Og efter en god laaang gåtur, hvor vi forsøgte at finde et rart sted uden fodboldkamp, endte vi på Stiften, godt nok med fodbold på storskærm, men på den ret stille og rolige måde. Lidt for stille og rolig måske, for pludselig indså fodbold-undertrykt-opstemte bartendere, at det var os, der var det bedste bud på fodboldinteresserede den aften, så min kusine og jeg og halvgammel dame, der også have vovet sig ud på fodbold-dagen blev udstyret med fodboldpandebånd, vuvuzela'er læs truthorn og fodboldnødder. Og hvor jeg dog bare elskede at vi sad 3 fodboldgidsler på den stille cafe i fuldt fanudstyr.

Lidt efter kom der dog 3 ÆGTE fans forbi og bidrog med tilråb som: "Jon Dahl er en luder!", "Dit store drog!" og "Rommedahl er gud!" Ej, men altså, sikke en fest vi havde... Os 6 fodboldvenner:)

Billedet blev lidt sløret, fordi der var nogen der ikke havde lyst til at bartendere skulle se os tage billeder af os selv og derfor forskræmt flyttede sig midt i billedtagning;)

2 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Lyder festligt - og altid noget at DK rent faktisk vandt!

    Vi savnede jer i går - håber at se jer d. 5. juli, det er i Lystrup hos Carina.

    Bedste hilsner herfra*

    SvarSlet
  2. Hej Christine,
    Ja, det var altså også vældigt festligt;)
    Sommerhilsner fra Tine

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)