onsdag den 16. juni 2010

Vinderen er fundet!

På grund af overarbejde og andet gøgl er udtrækningen af min give-away blevet en dag forsinket, men nu er alle lodderne blevet klippet ud, blandet sammen og vinderen er fundet. Der var 50 deltagere, som hver fik et nr mellem 1 og 51, som blev skrevet på det antal lodder hver enkelt deltog med (nr 8 var ikke en deltager;)).

Hvor er det altså bare skønt at så mange havde lyst til at deltage! Det varmer virkelig og giver mod på flere grafisk-kreative udfoldelser.

Men tilbage til det aller-vigtigste. Afsløring af vinderen som blev:


aka Annchen fra æblekinder

Tillykke;) Du må meget gerne sende mig din mail:)

2 kommentarer:

  1. Uh... Fantastisk!! Og så lige den her give away...:) SKØNT..
    Og den lille forglemmelse er der rettet op på med det samme - læser jo fast herinde, så havde slet ikke opdaget det;)
    ¨Min mail er anne_bc(snabela)hotmail.com
    Nyd dagen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Det var godt Anne;) Jeg sender en mail til dig med det samme:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)