søndag den 27. juni 2010

En dag i solen

Jeg har været så heldig at det endelig passede med, at der hverken var helligdag, ferie eller andet gøgl på min fri-fredag, så jeg har haft mulighed for at holde en skøn forlænget weekend med min familie i Aalborg.

Den har stået på ren hygge og afslapning hele weekenden. I flæng kan blandt andet nævnes at jeg har været i Zoo med min Carla og mutti, grillhygget med min faster, onkel, kusine og fætter hos mutti og vati, caféhygget med veninde og, idag, sol-krea-slappet i mine forældres dejlige have, hvor billederne er taget. Efter den dejlige solskinsdag blev jeg samlet op af min søde kusine, som var så ekstra sød at tage mig med hjem til Århus.

Ihhh, bare der liiige var et par ekstra weekenddage i den anden ende også...


3 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn weekend :) -Og sikke nogle dejlige sol-billeder. Især citronen!

    SvarSlet
  2. hej Julia,
    Det har det virkelig også været. Savner virkelig de lange studie-sommerferier, hvor man havde god tid til at nyde de dejlige solskinsdage. Forhåbentlig bliver der også lidt tid til at nyde solen på arbejdet imorgen... Og ja, elskede også den lille lange citron:)

    SvarSlet
  3. Dejlige dejlige billeder fra det der lyder som en skøn weekend

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)