fredag den 25. juni 2010

Sankt Hans

Ihh, jeg har været til den dejligste Sankt Hans arrangeret af en veninde, som bor ved Bellevue Strand, Århus, men jeg har desværre slet ikke haft tid til at skrive om det før nu...

Vi var 7 venner der mødtes til grill på stranden. Hver især havde et par ting med til menuen, og jeg selv fik lavet en ret god kartoffelsalat, hvis jeg altså selv skal sige det;)

Et lille glimt af min kartoffelsalat som bestod af nye kartofler, dampede gulerødder og asparges vendt i marinade af persille, purløg, basilikum, brøndkarse, rødløg, hvidløg og tidselolie.

Da vi var færdige med at spise, kom vejens børn ned på stranden med heksen og en hel masse fakler, som blev smidt på det store bål, som var SÅ fint.

Alle stikvejene havde lavet deres eget bål, så der var fine bål og en hel masse røg hele vejen hen langs stranden.

Min veninde fortalte mig forleden at Sankt Hans er hendes yndlings"højtid", fordi den er så dejligt uforpligtende, og hvor har hun altså bare ret! Det er nok en af årets bedste aftener:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)