torsdag den 1. juli 2010

Der ligger et spændende brev på mit bord...

... som jeg skal ned og poste i min frokost-pause imorgen. Der er ikke mange, der ved at det brev skal sendes, for jeg har taget beslutningen helt selv. Til gengæld har jeg vandret rundt i ring i omkring 6 år inden jeg pludselig nåede tilbage hvor jeg var. (Sorry Bertel...)

Nå, men brevet skal sendes afsted til VIA UC, som jeg håber vil lade mig starte på pædagoguddannelsen i slutningen af august. Ihh, hvor er det bare så spændende, og jeg GLÆDER mig til at få svar om en måneds tid. Til gengæld glæder jeg mig overhovedet ikke til at fortælle mine kollegaer og min leder nyheden, og jeg græder allerede indvendig ved tanken om at skulle sige farvel til de helt fantastiske poder. Virkelig stort snøft!

6 kommentarer:

  1. Det er altid sørgmodigt at forlade et sted og nogle mennesker, som har haft betydning. Men du har dem jo altid med dig, og et nyt kapitel i dit liv tager form. Glæd dig, det er spændende. Og så kan du jo vikariere det sted du er nu :)

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    ja, og som min gamle kollega sagde, så betyder farvel jo også at jeg skal sige goddag til nogle nye rare mennesker, og det glæder jeg mig til:) Jeg håber sørme også jeg får lov at være vikar engang imellem:)

    SvarSlet
  3. Sikke en fantastisk blog du har dig her... Jeg har tilføjet mig som fast læser, for bliver da nødt til at snuse lidt med i dit liv... ;)

    Håber du bliver rigtig glad for din beslutning.. Det er sejt at du fik den taget!!

    SvarSlet
  4. Hej Bianca,
    Velkommen som læser:)
    Ja, jeg er altså også selv ret stolt over endelig at have taget den beslutning:)
    God weekend!

    SvarSlet
  5. Det lyder så spændende. Held og lykke med det store valg.

    SvarSlet
  6. Tak for det Christina:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)