fredag den 16. juli 2010

Grøn Koncert Brunch

Imorgen er der Grøn Koncert i Århus, og jeg skal SÅ meget med. Men inden selve koncerten løber af stablen, mødes vores flok til en skønno brunch, hvor vi hver især medbringer lidt mad. Jeg er blevet bedt om at fixfaxe brunchboller og rugbrød, og så var det jeg tænkte at det ville være en fab chance til, langt om længe, at forsøge mig med et hjemmebagt rugbrød. Jeg har været igang hele ugen, og nu er det endelig kommet ud af ovnen. Jeg synes resultatet ser meget rigtigt ud, men har ikke villet skære i det før imorgen, så jeg har ikke kunnet smage om det lever op til sit udseende. Det må brunch-pigerne afgøre imorgen:)

Surdejen er lavet med inspiration herfra
Og selve brødet med inspiration herfra
Bollerne bliver dem her

2 kommentarer:

  1. God tur! Skal du forresten ikke med til BlogPicnic? Det må da være en fejl du ikke har tilmeldt dig :P

    SvarSlet
  2. Umm, det ser lækkert ud. I forstår at hygge :)Ha´ en dejlig dag i morgen.

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)