lørdag den 3. juli 2010

Sidder i toget på den dumme måde...

...Tog afsted i god tid, fordi jeg liiige skulle nå at købe kandidat-gave til stjerne af veninde, som har afsluttet sin uddannelse med et helt fantastisk 12-tal. Nå, men i hvert fald syntes jeg ikke lige det armbånd, jeg havde tænkt mig hun skulle have haft, var det helt rigtige, så jeg vader forvildet rundt i decorate-butikken til 5 min før togafgang. Hiver nogle alphaartbogstaver til mig, kaster penge efter ekspedient og styrter afsted mod toget. Her er det så jeg på en eller anden måde får overbevist mig selv om at der nok liiige er tid til at hale en iceblend fra baresso ind på vejen... Elsker iceblend, men en anden gang vil jeg nok overveje en ekstra gang om den virkelig er en times forsinkelse inklusiv ekstra bumlerejsetid værd.

2 kommentarer:

  1. Hehe... Elsker også iceblend, og ville nok også kunne blive fristet på et dårligt tidspunkt ;-)
    Herlige bogstaver iøvrigt :-)

    SvarSlet
  2. Ih ja, jeg er også helt vild med dem, og håber der er nogle der får lyst til at forære mig nogle en gang:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)