mandag den 26. juli 2010

Meget mystisk

Der er sket det uventede og mærkelige at jeg nu lige pludselig kan strikke, hvilket har været årsag til stor undren, ikke mindst hos mig selv. Idag har min mor og jeg hygget os med Carla i haven, og jeg har udover en masse leg og vandpjaskeri haft tid til at færdiggøre det første ærme i en trøje til førnævnte pige. Se engang! Jeg er så stolt og spændt på det færdige resultat, som dog først har deadline til jul;)



Til eftermiddagsmad kom jeg i tanke om noget vi fik i vuggeren for nylig og som ungerne derude elskede. Ymer med hjemmelavet ymerdrys. Alle piger kunne li' det, men ikke babyer, mente Carla, som altid er så klog så klog :)


Det er utroligt nemt at lave. Man blender bare 200 gram rugbrød med 50 gram muscovadosukker eller brun farin, og stiller det i køleskabet. I min variation ristede jeg også en god håndfuld mandler på panden, som jeg blendede ret fint og blandede med de andre sager. Mums!

2 kommentarer:

  1. Mmm, det lyder lækkert!
    Skørt at du lige pludselig kan strikke ;o) Men ærmet ser lovende ud!

    SvarSlet
  2. Det smager virkelig også rigtig godt:) Ja, det er lidt skørt med det strikning;)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)