torsdag den 29. juli 2010

Lidt bange...

Ih, indtil nu har jeg slet ikke tænkt på, at jeg kunne risikere at få afslag fra pædagoguddannelsen, men her til aften har jeg læst, at der er 71, ENOGHALVFJERDS, % flere der har søgt ind på Jydsk i forhold til sidste år og 39% flere på Peter Sabroe. Jeg vidste godt, der var flere der havde søgt ind i år, men jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig det kunne være så mange. Puha føler mig pludselig rimeligt sikker på at jeg ikke kommer ind i denne omgang. Æv, for havde jeg søgt kvote 2 havde jeg nok haft rimelige chancer efter ½ år i skiskole, 1½ år i SFO og ½ år i vuggestue...

Oveni det har jeg læst at et politisk flertal udenfor regeringen vil gøre tandlægen gratis for unge mellem 18-20 år for at undgå varige tandskader. Synes altså det er en ret begrænset periode man skal forsøge at undgå dem. Betaler deres forældre ikke også når det kommer til stykket? Hmm stort spørgsmålstegn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)