tirsdag den 5. januar 2010

Afhængighed og hyggeligheder

Jeg kan lige så godt sige det som det er. Jeg er blevet afhængig. Bare der er den mindste tid i overskud, går det galt. Hvis jeg ikke passer på, er jeg bange for det snart ender med en skulderskade! Det er selvfølgelig hæklingen jeg snakker om, og manner hvor er det slemt. Tidligere idag fik jeg købt garn til et nyt, hemmeligt, projekt, men da jeg kom hjem, kunne jeg ikke finde hæklenål nummer 7, alle andre var der, men nummer 7 manglede. Som en anden narkoman hev jeg alting op af skufferne, væltede kuglepennene ud af holderen, flåede mine sager og en hel del nullermænd, der lå under sengen, ud, lagde mig ned på gulvet mindst 100 gange og kiggede ind under seng, reol og sofa, men lige lidt hjalp det. Til sidst fandt jeg den i mit vasketøj! Mærkeligt... Men lykkelig, det var jeg. (Senere viste det sig, at jeg skulle bruge nål nr 8, og den har jeg ikke, så jeg kunne slet ikke komme videre da det kom til stykket) Hurra for forvirringsgenet:)


Synes også lige jeg vil vise jer en lækker brunch, jeg fik med en veninde, jeg løb ind i nede i byen idag. Den indeholdt overikøbet en skøn yoghurt og en dejlig hjemmelavet øko juice med rødbede, ingefær og æble (tror jeg nok) Mums!



5 kommentarer:

  1. Hi hi, jeg kan lige se mig selv på ligende missioner. Jeg håber ikke "turen" var helt forgæves, her dukker der ihvertfald af og til andre forsvundne eller glemte ting op efter sådan en omgang.

    SvarSlet
  2. Godt du fandt den, for vi har ikke kunne støve den op herhjemme ;)Øv, at det så var nr. 8 du skulle bruge... Er spændt på, hvad det mon er for en hemmeligt projekt du har kastet dig ud i.

    Og sikke en flot og lækker brunch du fik dig der. Sådan én må vi ha, hvis jeg engang skulle forvilde mig til Århus igen :)
    Nu er første stop Kbh. Håber Moster-nanny når frem gennem snedriverne inden...

    Sort kram!

    SvarSlet
  3. Tja, jeg fandt nu ikke noget der var roderiet værd. Bortset fra hæklenålen selvfølgelig;) Men jeg fik da ryddet op i mine kreating og støvsuget under sengen;)

    Jep Memse, hvis du kommer og besøger mig en dag, skal jeg nok invitere dig på den brunch. Den er tilmed billig. 95,- incl den lækker hjemmelavede juice:)

    SvarSlet
  4. Faldt lige over din blog hos en anden, og billedet af brunchen bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere. Mums, det ser lækkert ud! Hvor er den købt?

    Hyggelig blog du har, jeg kigger ind i ny og næ ;)

    SvarSlet
  5. Hej Julia,
    Brunchen er købt i Søstrene Grenes café. Det er første gang jeg prøver den, og jeg må sige jeg blev ret overrasket over de havde så fin en brunch derinde:)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)