torsdag den 28. oktober 2010

Det' ik' så ringe endda

Igår aftes holdte mine roommates fremvisning af mit værelse, og efter at være blevet enig med mig selv om at jeg altså ikke gad flakke rundt i byen hele aftenen af den grund, havde jeg god tid til at stå i køkkenet. Inspireret af Brødrene Price kastede jeg mig derfor ud i fiskelasagne med hjemmelavet pesto, -tomatsovs og -mornaysauce. Det blev altså ret godt, så hvis nogen skulle have lyst til at prøve den, kan opskriften findes lige her.

Desværre fandt de ikke den rette roommate igår, så jeg får nok endnu en køkkendag snarest;)

På vej i ovnen

2 kommentarer:

  1. Mmm.. det ser altså abre super lækkert ud. namnam..
    Det er heller ikke altid helt nemt at finde den rette roomie, der skal ligesom være noget feeling!

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtigt, meeen, når det nu ikke har noget med mig at gøre, synes jeg bare gerne de må vælge én, så jeg kan få fred;)

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)