fredag den 8. oktober 2010

Jeg har også bestilt tid

Ligesom Mie har jeg også bestilt tid til en kønsscanning. En lille smule pinligt berørt, for i virkeligheden er det jo lige meget hvad det bliver, bare det kære barn er sundt og raskt. Problemet er bare at jeg går rundt og tror jeg ved hvad det bliver, så hvis det ikke passer, tror jeg, jeg bliver verdens mest forvirrede menneske. Derfor vil jeg gerne have det at vide lige her og lige nu. Eller på fredag... Selve scanningen er faktisk heller ikke så dyr, og så får man oven i købet en dvd og en hel masse billeder, som man kan vise til alle dem der orker at se og høre mere om baby;) Nå ja, og så er det jo også bare helt fantastisk at være til det scanning:)
Jubii, glæder mig!

God weekend!

6 kommentarer:

  1. He he, godt at se jeg ikke er den eneste der er lidt for nysgerrig :) Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Ih jeg havde det præcis ligesom dig mht kønnet - jeg tog så fejl :( nøj hvor var jeg skuffet over mig selv, men det vendte hurtigt ;) og nu hvor han er her - kunne det ikke være anderleds! <3
    Rigtig god tur til scanning! :D

    SvarSlet
  3. Jeg troede at jeg fik en pige (selvom jeg havde drømt at det blev en dreng), så da jordmoderen snakkede om "drengen" lå jeg og tænkte "hvilken dreng? Jeg skulle jo have en pige" ;-) Så ja, det kan godt være forvirrende!
    Helt bortset fra det, så er det da vældig praktisk at vide det i forvejen, så man ikke køber alt for mange kjoler til drengen ;-)

    SvarSlet
  4. Carla mener, at det bliver en Marie ;) Vi er så spændte på at høre om hun for ret (så vi kan få alt tøse-tøjet under sengen skippet videre, ik ;)

    SvarSlet
  5. Hvornår skal du det nysgerrigpind? Jeg venter til d. 27 :-)

    SvarSlet
  6. Mie, Kandiseret og Britta - hvor er det dejligt med lidt forståelse;)

    Mette - Jeg tror altså ikke det bliver en Marie uanset hvad, men hvis det bliver en pige er vi de glade modtagere af hvad end I har lyst til at udlåne:)

    Majken - Jeg skal afsted på fredag. Jeg ved godt man måske kan få det at vide til den MD-scanning, men det er jo ikke sikkert de kan se det der...

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)