fredag den 15. oktober 2010

Så fik vi det på dét rene

Klokken 10 i formiddags drog min mand og jeg afsted til kønsscanning. Den søde jordemoder gik hele baby igennem for misdannelser, og alt var bare helt perfekt. Selvom baby drillede en smule denne gang ved at ligge ud putte sig godt ind til moderkagen. Derfor fik vi heller ikke verdens bedste pletskud (til gengæld fik vi MANGE), men det var jo heller ikke det vi var kommet for.

Endelig fik baby moslet sig rundt, så scanningsjordemoderen kunne komme til at kigge efter kønnet, og hun bekræftede gang på gang sig selv i at nu var hun i hvert fald slet ikke i tvivl, for det var da en lille prinsesse vi skulle ha'. Hmm, jeg tror aldrig vores barn vil blive nogen prinsesse, men vi er rigtig glade for at skulle have en lille pige:)


9 kommentarer:

  1. Åh hvor kan jeg dog godt forstå, at du tager afstand fra at prinsessebetegnelsen. Men tillykke med nyheden og visheden, så kan alle forberedelserne for alvor gå i gang :o)
    Mange hilsner,
    Ida

    SvarSlet
  2. Ih altså, stort tillykke :) hvor må det være dejligt at få det at vide... Er også med på anti-prinsesse holdet by the way

    SvarSlet
  3. Stort tillykke..;) Dejligt at få lidt klarhed.. Jeg nød i hvert fald at have lidt mere at forholde mig til..
    Jeg er heller ikke helt til prinsesser - nok mest fordi jeg forbinder det med lyserødt og pyntet.. Måske hvis det var en prinsesse af retro;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Det er super spændende når spændingen bliver udløst! I øvrigt tror jeg ikke at jeg fik sagt ordentligt tillykke. Et stort stort tillykke med den kommende babypige!!

    Prinsesser er heller ikke mig, så jeg tror mere på power-prinsesser med sværd, så hun selv kan slå dragerne ihjel. ;o)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med det. Vi fik at vide at det var en lille tulle vi ventede os - den betegnelse kan jeg nu godt lide.

    SvarSlet
  6. Prinsesser kan faktisk godt være totalt trucker agtig! Tag nu mig foreksempel. Jeg er om nogen en prinsesse. I hvert fald, hvis I spørger min søn, der er sikker på, at mit billede fra Kina i ægte prinsessetøj, betyder at jeg er vaske ægte kongelig. Men jeg er så bare prinsesse med et kæmpe truckerhjerte. Og det er faktisk ret fedt!
    By the way, stort tillykke med jeres lille datter :)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke:-)
    Giver dig helt ret, jeg har også lidt svært ved det når min lille dreng i maven blver betegnet som en prins;-) Syntes bare vi skal lade de kongelige om at få prinser og prinsesser;-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke. Kender godt prinsesse-problematikken - måske hun bliver en power-prinsesse i stedet!

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)