lørdag den 30. oktober 2010

Godmorgen blogland

Idag var det meningen jeg skulle sove længe. Rigtig længe, for jeg har aldrig rigtig fået udhvilet efter sidste weekend, hvor vi var på sviger-rundfart i Nordsjælland. imidlertid var jeg lysvågen kl 6.30, så jeg stod op, bagte gulerodsbrud ala bagerens Hvis nogen vil prøve dem, lægger jeg gerne opskriften på bloggen. De er utroligt nemme og ret hurtige... og handlede ind til morgenkomplet.


Nu er Thomas smuttet i bad og bagefter skal vi en tur ud i byen og købe indflyttergave til Christina og julehygge. Jeg er nemlig kommet i julehumør efter en shoppetur i Ikea med Laura igår. Nu er mit eneste spørgsmål: Hvor bliver DE brændte mandler egentlig af??

6 kommentarer:

  1. De brændte mandler er i Aalborg!! Hvor bliver I af?!

    SvarSlet
  2. Tjah, du kan vel ligeså godt vænne dig til tidligere morgener ;)
    Ser ellers ud til at være et lækkert morgenbord. Elsker københavnerbirkes. Ja, det siger jeg stadig selvom jeg bor i Kbh nu!

    God weekend

    SvarSlet
  3. Det lyder som en lækker opskrift, kunne jeg godt tænke mig:-)
    Synd du ikke kunne sove længere...

    SvarSlet
  4. Mmm, det ser hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  5. Det ser lækkert ud, venter på en opskrift :-)

    SvarSlet
  6. Mette - Lige om lidt kommer vi. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal komme hjem i weekenden alligevel, for så bliver det pludselig de næste 3 weekender, men nu må vi se.

    Anne - Ja, det tænkte jeg også selv;) Københavnerbirkes er så dejlige, og faktisk har jeg købt ind, så jeg kan bage nogle selv. Når jeg lige får tid en morgen;)

    Rikke R og Johanne - Jeg lægger opskriften på bloggen med det vuns;)

    Malene - Det var virkelig osgå hyggeligt. Håber vi snart får bedre tid til den slags weekendhygge når faren er færdig med at køre sit personale ind.

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)