tirsdag den 5. oktober 2010

Vinter-vente-støvler

Igår var jeg nede i Figaro i Århus for at hente de her dejlige lune vinterstøvler Billedet er lånt fra duckfeet.dk. Carla har fået vinterstøvler af mormor og morfar, så jeg var så heldig også at få et tilskud til mine:) Jeg havde egentlig tænkt det var alt for tidligt at tage dem i brug, men idag fortrød jeg bitterligt jeg ikke havde gjort det. Hold da op, hvor er det bare blevet koldt!

Nu skal jeg for alvor på jagt efter en vinterjakke med plads til mave, for jeg er allerede "groet" ud af den fra sidste år. Desværre har jeg ingen som helst ide om hvor meget mave, der skal være plads til i en sådan, så valget bliver vist et skud i tasken.

4 kommentarer:

  1. Så kom det ud i verden :-) Og hvor fin en måde du fik fortalt dine forældre det. Har samme problem med den jakke. Måske vi skulle få arrangeret den shoppetur snart? Kram

    SvarSlet
  2. Ja, og det gik heldigvis så fint:) Jeg synes det lyder som en vældig god ide med den shoppetur! Knus

    SvarSlet
  3. Hvor ser de rare ud :) Dejligt lune.
    Har hæklet den lille vest, så har lige henvist til dig :)
    http://krittewitt.blogspot.com/2010/10/mere-pral.html

    SvarSlet
  4. De er altså også bare lige præcis rare:) Din vest er blevet så fin. Jeg tror også jeg ville lave en til, hvis jeg ikke lige var kørt død i alt inden for garn:S

    SvarSlet

læg gerne en kommentar -Så bliver jeg glad:)